Morgen begint het volgende avontuur! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Ymke Huisman - WaarBenJij.nu Morgen begint het volgende avontuur! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Ymke Huisman - WaarBenJij.nu

Morgen begint het volgende avontuur!

Blijf op de hoogte en volg Ymke

26 Januari 2013 | Nederland, Bleiswijk

Lieve mensen,

Leuk dat jullie weer geïnteresseerd zijn in wat ik allemaal ga doen de komende 11 weken. Ik zal jullie beloven dat jullie goed jaloers zullen worden ;-) Vandaag nog even mijn backpack inpakken en dan is het morgen echt zover... ik ga op reis!!! Ik zal even kort de insteek van deze reis vertellen zodat jullie ook weten waar je aan toe bent. Ik vlieg naar Bangkok en zal vanaf daar na 1 of 2 nachtjes de bus pakken naar Laos. Ik zal van het mooie Laos genieten, daarna door trekken naar Vietnam en als ik hier genoeg beleefd heb Cambodja aandoen. 19 maart ben ik weer in Bangkok om daar Eva op te wachten. Samen zullen wij nog 5 weken de Thaise tempels, stranden etc. onveilig maken. Behalve dan dat ik ontzettend ga genieten van de vrijheid, het weer, de mooie dingen (en zo kan ik nog wel even doorgaan) die daar te zien/beleven zijn heb ik niks vastgelegd. Ook voor mij gaat het dus een verrassing zijn wat er de komende tijd allemaal op deze blog komt te staan.

Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes!

Tot snel!

xx

  • 26 Januari 2013 - 10:32

    Daniet:

    Spannend!!!! Ik ben jaloers! Zou zo weer terug vliegen die kant op als het kon! Ym, het gaat fantastisch worden! Xxxx

  • 26 Januari 2013 - 10:49

    Cloggy:

    That is awesome news! I wish you a nice adventure and all the best.

  • 26 Januari 2013 - 12:21

    Lettie Langelaan:

    lieve Ymke, een hele mooie fantastische reis gewenst. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen, heel veel liefs xxxx

  • 26 Januari 2013 - 12:46

    Veerle :

    Heel veel plezier!

  • 26 Januari 2013 - 13:03

    Niek:

    Veel plezier Ym!

  • 26 Januari 2013 - 13:12

    Sandra:

    Ymke!!! Wat coooool :)! Ik wil je een hele fijne reis wensen en ga iedere dag, iedere minuut en iedere seconde genieten van alles wat je ziet, hoort, proeft... Azie is fantastisch dus het gaat helemaal goedkomen daar. Ik ga je volgen :)
    Oja, zat op je Facebook te kijken en toen zag ik dat je onlangs bent afgestudeerd, alsnog van harte! Super goed, dan heb je nu zeker wel een mooie reis verdiend.
    Enjoy en pas goed op jezelf!
    X Sandra

  • 27 Januari 2013 - 09:45

    Peter Huisman:

    hey ymke ook van ons heel veel plezier gewenst ...tot gauw weer

  • 27 Januari 2013 - 14:52

    Christine:

    Hey Ymke,

    Hoorde van de week al van Kim dat je een ontzettend mooie reis gaat maken. Geniet er met volle teugen van en ik wil graag alles horen als je terug komt! Ik zal de Melmaf naar je mailen!

    Xx Christine

  • 28 Januari 2013 - 14:38

    Ed Huisman:

    Leuk zo een beetje op de hoogte te blijven. Fijn dat je dat zo kan doen.

    Ed

  • 28 Januari 2013 - 20:59

    Arienne :

    wij gaan je ook volgen. leuk hoor een beetje meereizen. (veilig thuis)
    veel plezier en doe voorzichtig!
    lieve groetjes van arienne

  • 28 Januari 2013 - 23:41

    JP:

    He Ym, De eerste hobbel genomen (je backpack inpakken), de tweede drempel voorbij (reis is goed gegaan), nu 11 weken in de achtbaan, genieten van het uitzicht, de snelheid, de mensen daar, de cultuur....... Kortom, het wordt een fantastische reis. Heel veel plezier.

  • 02 Februari 2013 - 11:52

    Tom:

    Hi Ymke,

    Geniet ervan. Daarna begint namelijk het burgerlijke arbeidersleven:P.

    X Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ymke

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 754
Totaal aantal bezoekers 67383

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 21 April 2013

zuid oost azie

04 September 2010 - 04 Januari 2011

exchange in Pecs

Landen bezocht: