Laatste weekje genieten van Pécs ! - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van Ymke Huisman - WaarBenJij.nu Laatste weekje genieten van Pécs ! - Reisverslag uit Pécs, Hongarije van Ymke Huisman - WaarBenJij.nu

Laatste weekje genieten van Pécs !

Door: ymkehuisman

Blijf op de hoogte en volg Ymke

30 December 2010 | Hongarije, Pécs

Lieve mensen!

Als eerste hoop ik dat iedereen fijne kerstdagen gehad heeft! Mijn kerst was erg bijzonder zo zonder familie in Pécs, een kerst om nooit te vergeten. Met de 14 mensen die er nog waren zijn we het hele semester veel omgegaan en iemand noemde het al 'internationale famlie'. We hedden een hele mooi kerstboom (mooier dan die van mn ouders dit jaar, dus daarvoor hoefde ik niet naar huis te komen) en een kerstman met cadeautjes, heel veel lekker eten en drinken en natuurlijk heel veel gezelligheid! Verder zijn we gaan schaatsen, natuurlijk Home alone gekeken, uiteten geweest en lekker gefeest.

Sinds de laatste keer dat ik geschreven heb is er best wel weer het één en ander gebeurd, waardoor ik niet geschreven heb. Mensen met Facebook zijn veelal nog wel op de hoogte:P
Josien is langsgeweest:D!
Daarna is Eric nog een keertje langsgeweest en zijn we naar Wenen geweest, een erg mooie stad zeker als het helemaal besneeuwd is! Daar heb ik dus meteen mn verjaardag maar gevierd.

Verder belangrijk: dit waarbenjij.nu klopt niet, want daar staat dat ik 4 januari terug kom. Geen idee hoe ik dat kan veranderen, maar dat is dus FOUT! Het is 6 januari. Ook al snel he :D Ik heb eerlijk gezeg best wel weer veel zin om naar huis te gaan en iedereen weer te zien! Ookal ga ik sommige mensen en het leventje hier zeker missen en ook de stad vind ik nog steeds zo leuk dat ik daar ook nu even extra van geniet voordat ik zometeen weer in het lelijke Tilburg ben.

Eerlijk gezegd heb ik niet zo een zin om nu na te denken over wat ik afgelopen weken gedaan heb en het dan neer te typen. Ik vind het veel leuker om het gewoon te vertellen als ik weer terug ben!

Dus een hele dikke kus, heel veel plezier met oud en nieuw en tot snel na de 6e in Nederland hoop ik!
xx

  • 30 December 2010 - 13:13

    Christine:

    Voor jou ook een goede jaarwisseling Ymke. Tot snel bij Melmac, ik heb zin om je verhalen te horen!

    Xx Christine

  • 30 December 2010 - 13:40

    Kim:

    het lelijke Tilburg... :'(

    Mooi dat je een goede kerst hebt gehad! Veel plezier nog met de laatste daagjes en tot snel weer (en dit keer echt dus - 7 nachtjes slapen!)

    xKim

  • 30 December 2010 - 15:30

    Kimmie:

    Ym!

    Gaat echt snel zeg! Geniet nog maar van je laatste week!

    Hopelijk tot heeeeeel snel!

    Dikke kus

  • 30 December 2010 - 15:48

    Brigitte :

    Lieve Ym,

    Ga lekker genieten nog van die laatste dagen die je daar nog hebt. Ik wens je een goede jaarwisseling en ga je weer heeel snel zien!! Vind dat het wel weer een hele tijd geleden is.

    kus

  • 31 December 2010 - 14:07

    Nadina:

    haai ymmie!
    daar hou ik je aan :) tot 6jan kan ik wel wachten voor alle mooie verhalen :)
    lieverd, geniet er nog van, alvast gelukkig nieuwjaar en spreek je hopelijk snel...in person :)!
    kus

  • 02 Januari 2011 - 10:44

    Dionne:

    We gaan zeker weer snel een date met de meiden plannen en daar kan je dan uitgebreid verslag doen! Want wat Brie al zegt, daar houden we je aan :):)

    Tot snel lieverd!
    Liefs Dion

  • 02 Januari 2011 - 12:32

    Daan:

    Oeeee, 6 jan! Dat is echt al retesnel! Zin om je weer te zien lieverd, snel maar weer een datumprikkertje erin gooien met de meiden! Zin in, xxxx

  • 02 Januari 2011 - 17:16

    Lettie:

    Ha Ym, nog 4 dagen dan zie ik je weer. We hebben regelmatig contact maar het is wel weer fijn om je dicht bij te hebben. Dikke kus van je moeder

  • 02 Januari 2011 - 22:32

    Josien:

    Nog maar 4 nachtjes!!!! Kan niet wachten :) xxxxxx

  • 03 Januari 2011 - 07:41

    Anne:

    ym, geniet nog van je laatste dagen en tot zeer snel in het 'mooie' tilburg :P

    xx anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ymke

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 67416

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 21 April 2013

zuid oost azie

04 September 2010 - 04 Januari 2011

exchange in Pecs

Landen bezocht: