De kriebels beginnen te komen - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Ymke Huisman - WaarBenJij.nu De kriebels beginnen te komen - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Ymke Huisman - WaarBenJij.nu

De kriebels beginnen te komen

Door: ymkehuisman

Blijf op de hoogte en volg Ymke

02 September 2010 | Nederland, Bleiswijk

Lieve mensen,

Alvast even een berichtje op mijn mooie site waar de komende maanden als het goed is zo veel mogelijk van mijn belevenissen te lezen gaan zijn. Ik kijk al best wel lang uit naar het komende half jaar, maar het leek al die tijd nog maar ver weg. Nu begin ik toch langzaam maar zeker enkele kriebeltjes te voelen! IK HEB ER ZIN IN!!
Ik wil ook nog even zeggen dat ik mijn afscheidsfeestje echt geslaagd vond! Bedankt daarvoor :) Iedereen vraagt aan me: ben je er helemaal klaar voor? Voor mijn gevoel ben ik dat wel, maar ja jullie kennen me, ik merk pas dat het niet zo is als het al te laat is ;) Anyway, de Hongaarse boekjes hebben hun vruchten al afgeworpen, want tot 10 tellen, bier bestellen, wijn bestellen, de liefde verklaren, bedanken, excuseren en proosten heb ik al onder de knie in deze toch wel erg moeilijke taal.

Ik ga nu maar eens proberen mijn koffer in te pakken. Tot snel!

Liefs,
Ymke




  • 02 September 2010 - 09:51

    Eric:

    Nog twee daagjes!! ;)

  • 02 September 2010 - 09:52

    Lettie:

    Jeetje, ja, het gaat nu echt gebeuren!
    Ik zal je wel gaan missen!
    Het is wel een ontzettend leuke ervaring voor je.

  • 02 September 2010 - 09:56

    Ymke Huisman:

    Hoe kan het ook anders, ik vergeet waarom ik dit berichtje wilde plaatsen.
    Als iemand me een kaartje wil sturen, het adres waar ik zal verblijven is:
    Boszorkány Hostel
    Boszorkány street 2
    7624 Pécs
    Hungary


  • 02 September 2010 - 10:36

    Tavie:

    Lieve Ym,
    Heel veel plezier!!!!!!!
    xx

  • 02 September 2010 - 11:08

    Anne:

    Hee Ymke!

    Als student kan jij jezelf dus wel redden met jouw kennis van de Hongaarse taal:P Heel erg veel plezier, maar heb er alle vertrouwen in dat dat wel goedkomt!;)

    Xx

  • 02 September 2010 - 12:20

    Loet:

    móka :D:D

  • 02 September 2010 - 13:04

    Anoeska:

    Heey Ymke!

    Heel veel plezier :) Ik zal je verhalen gaan volgen!

    xx Anoeska

  • 02 September 2010 - 15:23

    Josien:

    Hihi en is je koffer ook klaar voor vertrek :p?

  • 02 September 2010 - 15:43

    Kim:

    Ymmie!!

    Heeeel veel plezier en vooral:

    GENIETEN!

    xx

  • 02 September 2010 - 17:31

    Frederike:

    Spannend he Ym!
    Hoe bevalt je nieuwe koffer:p of heb je hem toch nog geruild! Tot morgen!

    xx

  • 03 September 2010 - 12:38

    Eva:

    he meisje,

    Vanavond je laatste nachtje in Nederland, gek idee he?!
    Je gaat daar vast een top tijd tegemoet en ik hoop dat je veel leuke momenten en mooie ervaringen op doet!

    Heel veel plezier lieve Ym!

    Liefs Eva

  • 03 September 2010 - 17:20

    Marlot:

    haha superleuk Ym ik kijk al uit naar al je avonturen! succes met inpakken alvast:) dikke kus

  • 04 September 2010 - 08:11

    Chantal:

    Heee Ymke!
    Heel veel succes en plezier!
    En geniet ervan ;)

    liefs x, Chantal

  • 05 September 2010 - 11:26

    Eric:

    Hey Schatje,

    Gek zeg het eerste dagje helemaal zonder jou. Aan je smsjes te zien heb je het al helemaal naar je zin.. :) Geniet er van!

    Hele dikke kus!

  • 07 September 2010 - 11:40

    Brigitte :

    Lieve Ym,

    Ga er lekker van genieten, dat gaat volgens mij goed komen met al die feestje daar:D!!!

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ymke

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 67411

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 21 April 2013

zuid oost azie

04 September 2010 - 04 Januari 2011

exchange in Pecs

Landen bezocht: